20 februar, 2008

Smisetnebba

I dag har eg vore på Smisetnebba, sist eg var der kom eg berre rett under toppen, deilig å vere heilt opp i dag!

Disen har ligget i Ålvundfjorden i heile dag, det er ikkje ofte den ligg heile dagen. Men dis er fint det, så lenge ein kjem seg over "skylaget", der er det alltid sol :)
Trur det er inni den isklumpen boka til å skrive namnet sitt er, det vart ikkje noko namn i boka i dag...
Neste tur vil eg til Rambjøra, for da går ein meir i solsida. Nokon som blir med?

8 kommentarer:

Anonym sa...

JA!! jeg har lyst!!

Marie sa...

Så bra! Du e lett å få med på ting Elise, d like e :) Gle me t tur! (D e forresten meldt "Lazy-vær" den helga vi kanskje ska på tur, men Lazy e jo ikkje så dum ho heller, kanskje vi kan seile deg til jobb?, det e ein fin tur)

Ieah sa...

såg ut som en veldiveldi fin tur du ha der marie :) neste bli sikkert også bra!
va veldi fine bilde ogso :)

Marie sa...

Det er ikkje vanskeleg å ta fine bilde når det er sol, til og med mobilkamera greier jobben da ;)

Anonym sa...

jepp:)

Lina sa...

Det saa ut som en FLOTT tur! Jeg blir gjerne med engang:) Hadde vaert utrolig kjekt! Saa lenge sia sist! Blir nok ei stund til vi sees, men det hadde vaert kjekt aa treffes:) Haaper du har det bra! Goey aa lese paa bloggen din! Og du, hva er mailadressa di?
Sender en stor klem fra Mongolia

Anonym sa...

Åhhhhh... E bli gjerne mæ e og:):):) Vet itj helt når da men... Kan jæffalj bli mæ i tankanj!

Anonym sa...

Åh, vad underbart det ser ut! Jag längtar till fjäll och snö ja...