23 januar, 2008

ut frå Hovdenakkvågen

Den veka her flyttar eg ut frå huset på Hovdenakken.
Huset med fantastisk natur rundt,

stor hage og veranda, og mykje trivsel i stua...

Men eg forlet heldigvis ikkje Hovdenakken heilt sjølv om eg forlet huset, Lazy ligg fortsatt i havna, så da vert det nok litt turar utover våren :)Eg har meldt meg på kurs i Sunndalen for å ta førarkort på buss. Tanken om å kjøre buss har eg hatt heilt sida før eg begynte i NMS U, men no endeleg skal eg gjere noko med det. Kvar eg skal kjøre buss når lappen er i orden har eg ikkje heilt bestemt meg for, Stavanger eller Trondheim kanskje...?

3 kommentarer:

Anonym sa...

d e for seint på kvelln t at æ kjæm på nån ting å si, men æ e nu hær. Fint å læse om dæ. -Hanna

Anonym sa...

ska du flytte fra molde?
slutte i nms u?

Anonym sa...

Gratulerer mæ valget! Håpe du fæ d fint i Sunndalen, og at du klare å kjør opp fer buss:) Da vil e setj på mæ d en gång!!! Glad ti d, Marie, du æ så bra! Klæm frå Siri