15 desember, 2007

Nyting av tantelivet :)

Når jenta kom måtte eg sjølvsagt skunde meg til Sandnes for å beundre, dulle med og skifte bleie på den splitter nye prinsessa til Cathrine og Martin :)
Ti dagar og kjempe fin!
Og her er moroklumpen i familien...:

Martin vil at Filip skal leike med leiker som Martin og synest er artig, for da vert det artigare for martin å vere med i leiken. :) God tanke, og Filip tar utfordringane; i ein alder på 1 år og 2 månader har han lært å flyge helikopter. Ja, han er naturlegvis eit geni... ;)

No har eg komme heim igjen, ligg i sofaen med litt feber og spysjuke... kjipt, men gledar meg over at det ikkje brøyt ut før eg var heime.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det er to flotte tantebarn Marie:)

Anonym sa...

Så fin hun er! Nydelig- akkurat som tanten!

Liv Anne

Anonym sa...

Så fin hun er! Nydelig- akkurat som tanten!

Liv Anne