23 juni, 2008

Internetten i havna har ikkje funka i det siste, derfor har det ikkje skjedd stort her...
Men ellers skjer det mykje trivelig, våren er ei fin tid altså! :)
Det har vore mange turar ut til holmane med Lazy, her er Elisabeth og Egil (nede i hjørnet..) med på ein av turane.
Eg har vore i Trondheim, der skulle Elise hjelpe Hanna med "ein lys idè"...
Mamma og pappa har vore på besøk
Eg har vore på Buvang i helga, her har også Sigmund og Åsta Katrine vore, også Nils Ingar da :)
Eg og Nils Ingar har satt igang med prosjekt både i hagen på Buvang og på Drøpping, artig! Også har eg vore på besøk til Kristine på hytta, trivelig! :)

6 kommentarer:

Nils Ingar sa...

hæ! berre eit bilde av meg?

Bjørn Hovde sa...

Og TO av meg!

Anonym sa...

Mamma sa:
Ikkje noko av meg!

Anonym sa...

æ e fornøyd -et bilde a mæ, å æ va ganske fin. Meir a sånt, Marie! hyggeli at du oppdatere ijæn fårræstn!

Anonym sa...

Hej där! Kul att följa med på bloggen din. Saknar Norge och Ålvundfjorden och Buvang och dig :)
Kram //Theres

Anonym sa...

Itj nå bilde tå me nei... Kanskje itj så rart, bynje å bli ei stund sia oss træftes! Minj no kjæm du snart hit!!! Glæ me:) Klæm frå "litj-brura"