11 juni, 2007

Livsnyting

Min kjære naturforvaltnings-lærar Sverre brukar å kalle seg sjølv for livsnytar. Han snakka så mykje om det at det provoserte. Eg var overbevist om at han meinte at det berre er dei som ofte sitt på cafèar med stil, et wienerbrød, og med jamne mellomrom reiser til Spania som er livsnytere...
Men eg er livsnyar når kjem heim og slenger på meg arbeidskleda for å berre slenge rundt i hagen:
Litt for kjapp da eg slengte meg oppi
(ja, eg datt ut av den...)


Håpar det fortsatt er litt morelle når eg kjem hit igjen i høstKan melde om at stikkelsbæra enda ikkje er moden...
For ein glede og rekreasjon det kan vere med hage... :)

5 kommentarer:

Nils Ingar sa...

bra bilda og vakkert objekt... ;)

Anonym sa...

for ei deilig hengekøye du fekk tak i på ikea.. trur eg må ta meg ein tur ut igjen og kjøpe ein slik eg og..
catharina

John Gudmund sa...

e vel mest imponert over at du tok alle sa avslappningsbilda sjøl:)
e slitsomt å værra livsnytar når man ska ta bilde av d:)
men ellers såg d kjøle kosli..
enten bor man nærme ikea å kjøpe c hengekøye..eller så bor man nærme marie å låne hennes titt å ofte:)

Marie sa...

Hengekøya anbefales!
Men e må advare mot litt svekkle søma, det va nønj som ramla igjennom den på NMS U festen. Heldigvis fekk e symaskin t konfirmasjonen... :)

John Gudmund sa...

heeeeeilt æli veit e vel ikkje om e villa klaga på garantien me den bruken den hadde på nmsu-fest..kremtkremt